Problem z passatem 1,9 TDI AVF

Podstawy działania, diagnostyka, analiza błędów i logów itp.

Moderatorzy: Ozzy, Ravi

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hubert1430
Administrator
Administrator
Posty: 2
Rejestracja: 2017-08-04, 19:52

Problem z passatem 1,9 TDI AVF

Post autor: Hubert1430 » 2017-08-04, 19:59

Witam wszystkich, na początku muszę opisać całą sytuacje jaka miała miejsce z tym autkiem, na początek poszła tandemowa pompa paliwa,paliwo poszło do oleju w rezultacie padła turbina, silnik zaciągną olej, były wielkie dymy,żona nie zgasiła auta (bo już chodził na oleju) w końcu zgasł. Jak żona do mnie zadzwoniła to myślałem że korby powychodziły już bokiem,ale nie , wymieniłem turbo, pompę zasilającą, olej. Auto odpaliło i dopóki się nie rozgrzał to na wolnych obrotach chodził bardzo ładnie. Po rozgrzaniu silnik zgasł i nie chciał zapalić. Doszedłem do tego że uszczelnienie pompek puszcza kompresje do paliwa i silnik się zapowietrza. Po wymianie zestawów uszczelnień auto pali i jeździ, ale jest mułowaty z dołu i znacznie słabszy niż był przed całą serią awarii. Proszę o podpowiedzi co może być przyczyną takiego stanu. Chciałbym wrzucić jakieś logi lecz nie wiem które grupy statyczne a które dynamiczne są potrzebne do zdiagnozowania problemu. Bardzo proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
SpaCar
Nowy
Nowy
Posty: 36
Rejestracja: 2017-01-05, 09:02

Post autor: SpaCar » 2017-08-16, 06:28

Jeżeli wymieniłeś wszystkie elementy o których piszesz, to pozostaje Ci sprawdzenie samej turbiny i jej stanu- w najgorszym wypadku będzie do regeneracji,w najlepszym to kwestia jedynie węża i podciśnienia lub uszczelki przez co auto traci moc.

Awatar użytkownika
palio
Nowy1
Nowy1
Posty: 68
Rejestracja: 2014-10-18, 06:46
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: palio » 2017-09-14, 09:25

Na początek sprawdziłbym kompresję. Może okazać się, że któraś z korb jest krzywa.

Co do logów:
statyczne: 001, 004, 013, 018 oraz 023
BS (nastawy podstawowe): 000, 003, 011
dynamiczne:
pojedynczo - 001, 003, 004, 008, 010 i 011
grupowo - 001+004; 003+011; 011+010; 003+008+011

Po podłączeniu kompa należy sprawdzić czy są zapisane błędy w sterowniku.
PaweÂł

Awatar użytkownika
Hubert1430
Administrator
Administrator
Posty: 2
Rejestracja: 2017-08-04, 19:52

Post autor: Hubert1430 » 2017-09-17, 21:32

Witaj Palio dzięki za odpowiedź, Jak najszybciej jak to będzie możliwe zrobię te logi i wrzucę na forum. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość